Τι πρέπει να κάνω για να έχω αποτελέσματα στην 1η σελίδα της Google

Τι πρέπει να κάνω για να έχω αποτελέσματα στην 1η σελίδα της Google

Όποιος έχει μία ιστοσελίδα είναι λογικό να θέλει μα έχει όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες. Οι επισκέπτες είναι η «ζωή» ενός  site και αν μιλάμε και για site που προσφέρει προϊόντα ή / και υπηρεσίες, είναι και η κύρια πηγή εσόδων και κέρδους του. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, τον πιο καθοριστικό ρόλο στην επισκεψιμότητα μίας ιστοσελίδας παίζουν οι μηχανές Αναζήτησης αφού από εκεί θα ξεκινήσουν την περιήγηση τους στο διαδίκτυο οι περισσότεροι χρήστες του, καθώς πολλοί λίγοι είναι αυτοί που πληκτρολογούν συγκεκριμένες ιστοσελίδες.

Αυτό που μπορούμε να πούμε σίγουρα, είναι ότι δεν αρκεί να βγαίνει μία ιστοσελίδα στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google ή άλλων μηχανών αναζήτησης για να έχει μεγάλη ή έστω σταθερή επισκεψιμότητα. Ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να κάνει κάποιες ενέργειες που σχετίζονται με την προώθηση ιστοσελίδων για να βελτιώσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας του. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να προσπαθήσει τουλάχιστον να βγαίνει στη πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων για να έχει μία αξιοπρεπή και σταθερή επισκεψιμότητα. Ας δούμε πως μπορεί να γίνει αυτό.

Διαφημίσεις AdWords

Ο πιο εύκολος τρόπος για να φέρετε επισκέπτες στο site σας είναι μία καμπάνια AdWords της Google. Οι καμπάνιες αυτές είναι σχετικά απλές και μοιάζουν κάπως με δημοπρασίες. Το AdWords θα σας προτείνει κάποιες λέξεις κλειδιά σχετικές με το site σας και από εκεί και μετά θα κληθείτε να πληρώσετε κάποια χρήματα έτσι ώστε όταν κάποιος ψάχνει για αυτή τη λέξει – κλειδί, να βλέπει το site σας σε ειδικό χώρο πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα της έρευνας. Εννοείται ότι όταν θα βγαίνει με τον παραπάνω τρόπο η ιστοσελίδα σας στις σελίδες αποτελεσμάτων θα φέρει και ειδική σήμανση διαφήμισης. Λέμε ότι μοιάζει με δημοπρασία γιατί αν ενδιαφέρεται παραπάνω από μία ιστοσελίδα για κάποια συγκεκριμένη λέξη – κλειδί, όσο περισσότερα δώσει η κάθε ιστοσελίδα, τόσο πιο ψηλά θα βγαίνει στο σχετικό πλαίσιο των διαφημίσεων.

Μία καμπάνια Adwords θα φέρει άμεσα κόσμο στο site σας, ωστόσο το traffic που θα σας προσφέρει θα «χαθεί» όταν θα σταματήσετε την καμπάνια σας, το κόστος της οποίας με τον καιρό μπορεί να μεγαλώσει αρκετά.

Φιλικότητα προς τον χρήστη

Οι μηχανές αναζήτησης δεν ενδιαφέρονται να παρέχουν μόνο σχετικά αποτελέσματα σε κάθε αναζήτηση. Θέλουν οι χρήστες τους να λαμβάνουν και χρήσιμα αποτελέσματα, γι’ αυτό και δίνεται μεγάλη σημασία στο πόσο φιλική προς τον χρήστη είναι η κάθε ιστοσελίδα. Η φιλικότητα της ιστοσελίδας φαίνεται από διάφορους παράγοντες όπως για παράδειγμα το πόσο απλή είναι η δομή της – κάτι που κάνει και πιο γρήγορη την καταγραφή της από τους crawlers των μηχανών αναζήτησης – και το πόσο καλά εμφανίζονται σε κινητά τηλέφωνα και άλλες φορητές συσκευές. Ειδικά στο δεύτερο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς οι περισσότερες αναζητήσεις πλέον γίνονται από φορητές συσκευές.

Σωστά γραμμένο περιεχόμενο

Όπως είπαμε και πριν, η χρησιμότητα και η χρηστικότητα ενός site είναι πολύ σημαντικά για την κατάταξη του. Αν λοιπόν το site σας έχει σωστά γραμμένο υλικό το οποίο όχι μόνο θα είναι πολύ πληροφοριακό χωρίς να πλατειάζει αλλά θα περιέχει και λέξεις – κλειδιά σε καίρια, στρατηγικά σημεία, τότε σίγουρα θα δείτε την θέση του στις σελίδες αποτελεσμάτων να βελτιώνεται. Εννοείται ότι το υλικό θα πρέπει να ανανεώνεται συχνά καθώς αυτό δείχνει ότι νοιάζεστε γι’ αυτό και το φροντίζετε.

SEO

Τέλος, έχουμε τη λύση του SEO, δηλαδή του Search Engine Optimization. Πρόκειται για μία διαδικασία που σκοπό έχει την μόνιμη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις σελίδες σχετικών αποτελεσμάτων. Είναι μία μακροχρόνια διαδικασία που γίνεται από ειδικούς και περιλαμβάνει σχεδόν όλα όσα αναφέραμε παραπάνω. Τα αποτελέσματα της είναι μετρήσιμα και θεαματικά αλλά συνήθως δεν είναι άμεσα ορατά. Το SEO είναι μία επένδυση που αξίζει να κάνετε, όσο μεγάλη και αν χρειαστεί να είναι, για να αποκτήσετε μόνιμη και μεγάλη επισκεψιμότητα, άρα και κέρδη. Είναι μία επένδυση με πολύ μεγάλα οφέλη.